پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2459
-
الف
+

دو سینمای دیگر نیز «ناسور» را اکران می‌کنند

دو سالن سینما ناهید و ماندانا در تهران به جمع اکران کنندگان انیمیشن عاشورایی «ناسور» به کارگردانی کیانوش دالوند پیوستند.

دو سالن سینما ناهید و ماندانا در تهران به جمع اکران کنندگان انیمیشن عاشورایی «ناسور» به کارگردانی کیانوش دالوند پیوستند.

از روز اول اکران انیمیشن عاشورایی «ناسور» تنها پردیس کورش در تهران این انیمیشن را به نمایش می‌گذشت اما از روز چهارشنبه ۱۲ آبان‌ماه، دو سینمای ناهید و ماندانا در پایتخت به جمع سالن‌هایی که برای فیلم بلیت فروشی دارند، اضافه شدند.

طبق آخرین سانس‌های اعلام شده، این فیلم روز پنجشنبه ۱۳ آبان در سه سانس ۱۱:۳۰، ۱۷:۳۰ و ۱۹ و جمعه در سانس‌های ۱۱:۵۰، ۱۷:۲۰ و ۲۰:۵۰ در پردیس کورش روی پرده می‌رود. همچنین سینما ناهید نیز در روزهای پنجشنبه و جمعه در سانس ۱۷ «ناسور» را به نمایش می‌گذارد.

همچنین قرار است این انیمیشن سینمایی از یکشنبه ۱۶ آبان‌ماه در سینما استقلال شهر خرم‌آباد و سینما فلسطین بروجرد به روی پرده ‌برود. در حال حاضر این فیلم در دو سینمای ساحل و بهمن شهر اهواز روی پرده است. ضمن اینکه اکران انیمیشن عاشورایی «ناسور» در سینماهای پیروزی و سیمرغ مشهد هم آغاز شده و به زودی در سینما هویزه این شهر نیز روی پرده می‌رود.

«ناسور» روایت زندگی عبیدالله بن حر جعفی یکی از کوفیانی است که از امام حسین (ع) دعوت کرده است تا به کوفه بیایند و زمانی که می‌شنود سپاه امام به کوفه نزدیک شده است، از این شهر خارج می‌شود تا با ایشان روبه رو نشود، اما از بد حادثه به صورت کاملا ناگهانی با ایشان روبه رو شده و مجبور می‌شود تا دست رد به سینه امام بزند. داستان انیمیشن «ناسور» بسیاری از اتفاقات واقعه کربلا را در بر می‌گیرد.

گفتنی است این فیلم همزمان با ایران در شهر کربلای عراق نیز روی پرده رفته است.

ب س / ح ی

نظر شما
ارسال نظر